Ashgabad - Reisverslag uit Ashgarābād, Pakistan van Eric Lommen - WaarBenJij.nu Ashgabad - Reisverslag uit Ashgarābād, Pakistan van Eric Lommen - WaarBenJij.nu

Ashgabad

Door: Eric Lommen en Lilian Lechner

Blijf op de hoogte en volg Eric

31 Juli 2015 | Pakistan, Ashgarābād

31 juli 2015. Ashgabad

Vanochtend ontwaakten we redelijk verfrist in ons oud Sovjet hotel en gingen we op zoek naar de ontbijtzaal. We zagen daar al mensen rondlopen met een tv-camera en toen we net aan ons ontbijt bezig waren, kwam een vriendelijke mevrouw vragen of ze ons ook voor de Turkmeense tv mochten interviewen. Wij zeiden dat het oke was en toen begon de soap. Onze half lege borden werden weggeruimd, de glazen appelsap waren niet bont genoeg en werden vervangen voor kersensap en er kwam een volle fruitschaal op onze tafel.
Eerst kwam ik aan de beurt, ik moest mijn naam vertellen, waar ik vandaan kwam en hoe de eerste indrukken waren. Na een paat aanvullende vragen was het tijd voor Lilian. Zij werd vriendelijk doch dringend gevraagd haar shirt naar achter te trekken om haar diepe decolleté te verbergen, ze loopt er ook altijd als een sloerie bij

• 04 Augustus 2015 - 20:59

Marg:

Hahaha.... Niet meteen een kopie gevraagd?
    Leuk dat avontuur tijdens het ontbijt maar.... Wat hebben jullie de rest van de dag gedaan?

Tags: Ashgabad