Bishkek - Amsterdam, op weg naar huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eric Lommen - WaarBenJij.nu Bishkek - Amsterdam, op weg naar huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eric Lommen - WaarBenJij.nu

Bishkek - Amsterdam, op weg naar huis

Door: Eric Lommen en Lilian Lechner

Blijf op de hoogte en volg Eric

23 Augustus 2015 | Nederland, Amsterdam

Zondag 23 augustus 2015, Bishkek - Amsterdam

De wekker ging om half 1 af en het motto was aankleden en met de bagage naar beneden. Onze chauffeur stond voor het hek al te wachten en bracht ons binnen een halfuurtje naar de luchthaven. Het regende nog steeds, dus het werd tijd dat we gingen.
De bagage was zo ingecheckt, maar de ingang naar de gates was een beetje vaag op de luchthaven van Bishkek. Toen we bij de gate waren, was het rondhangen totdat we eindelijk konden instappen. Uiteraard was het vliegtuig met een dik halfuur vertraging gearriveerd, dus het begon al goed. De vlucht verliep verder goed. Na 1 speelfilm bekeken te hebben gingen de oogjes snel dicht. We hebben kort een beetje kunnen slapen totdat men een licht ontbijtje uitserveerde. Op de luchthaven van Istanboel hadden we veel langer tijd en die hebben we zeker vijf keer van voren tot achteren gezien. Met een cappuccino en een ijsje vloog de tijd net wat sneller voorbij. De tweede vlucht ging wel op tijd en na een voorspoedige vlucht kwamen we rond twee uur op Schiphol aan. Na de lange rijen bij de paspoortcontrole werd het uiteindelijk lang wachten bij de bagageafhandeling. De eerste tas lag al vrij snel op de band (lekker smerig geworden), maar de tweede duurde veel langer. Uiteindelijk waren we compleet en toen werd het rennen naar de trein. Onze inspanning werd beloond want we zaten er net voor het vertrek in. We zijn bijna thuis!