Vlucht TS373 Amsterdam - Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Eric Lommen - WaarBenJij.nu Vlucht TS373 Amsterdam - Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Eric Lommen - WaarBenJij.nu

Vlucht TS373 Amsterdam - Vancouver

Door: Lilian & Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

29 Juli 2017 | Canada, Vancouver

Zaterdag 29 juli 2017 Vlucht TS373 Amsterdam - Vancouver

Vanochtend na een goede nachtrust al op tijd op en gingen we op pad om op Schiphol ons ontbijt te scoren. Aangezien de rij bij Starbucks al enorm was, liepen we snel door naar AH to go. Daar goed ingeslagen, en buiten de winkel smaakvol verorberd. Toen onze bagage opgehaald, uitgecheckt en stortten we ons in de enorme drukte van Schiphol. Eigenlijk kunnen we zeggen, misschien ook omdat we zeer tijdig aanwezig waren, dat de drukte ons eigenlijk niet echt parten heeft gespeeld en we uiteindelijk vrij snel door alle controles kwamen. Het vliegtuig stond al klaar, maar het boarden duurde toch vrij lang. Uiteindelijk zaten we op onze plek klaar voor de 10 uur durende vlucht. Het werd vooral films kijken en af en toe wegdoezelen. We kwamen na 9 uur terug in de tijd te zijn gegaan, rond twee uur 's middags lokale tijd aan in Vancouver. Na alle verplichtingen op naar de autoverhuurmaatschappij. Uiteindelijk kregen we een hagelnieuwe VW Golf mee voor de komende vier weken. Na de bagage gedropt te hebben, werd de auto in een parkeergarage verderop gestald. Te voet liepen we de stad in naar Granville Island. Dit was al een pittige wandeling over een brug het eiland op. Daar na rondgeslenterd te hebben, was het tijd voor een hapje te eten. Bij een Mexicaans stalletje in de Food Market viel ons oog op taco's die inderdaad goed smaakten. Daarna liepen we via een andere brug richting Sunset Beach en English Bay. Na heel lang wachten en een fantastische zonsondergang, begon het langverwachte vuurwerk. Dit was met een woord fantastisch, er werd voor kapitalen de lucht in geschoten. Na afloop terug naar ons hotel na een superlange maar mooie dag.