Capilinara Suspension Bridge - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Eric Lommen - WaarBenJij.nu Capilinara Suspension Bridge - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Eric Lommen - WaarBenJij.nu

Capilinara Suspension Bridge

Door: Lilian & Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

30 Juli 2017 | Canada, Vancouver

Zondag 30 juli 2017 Capilinara Suspension Bridge

Na een lekker ontbijtje bij Starbucks was het tijd om met de auto op weg te gaan naar het Capilinara hangbrug park. Omdat we nog vrij vroeg waren, was het nog niet gigantisch druk en kon je op de brug goede foto's maken. Later op de dag moest je wachten en aanschuiven om op de brug te kunnen. We verkenden het park verder, de Treetops walk was erg leuk, de roofvogels waren boeiend mede door de interessante verteller, en de wandeling langs de rotswand mocht er ook zijn. Na afloop nog een lekkere zalmburger en daarna reden we terug naar het centrum en parkeerden de auto. Te voet liepen we via de winkelstraten richting Stanley park en daar flinke wandelingen gemaakt. Veel wild te zien, zeeleeuwen, otters, bald eagles, etc. De views waren prachtig aan het water, na wat wat aangename pauzes in het park besloten we aan het eind van de middag door te lopen via de harbours naar Canada Place. Tussendoor heerlijk gestopt voor een perfect etentje aan een van de havens, met wederom heerlijke vis op het menu, samen met een lokaal biertje. Daarna door lang de promenade naar Canada Place, langs o.a. de watervliegtuigen. Daarna weer terug richting hotel, daar nog eerst wat cocktails bij de lokake bar en aardig moe richting hotel. Een heerlijk dagje.