Op weg naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Eric Lommen - WaarBenJij.nu Op weg naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Eric Lommen - WaarBenJij.nu

Op weg naar New York

Door: Eric Lommen

Blijf op de hoogte en volg Eric

19 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Op zaterdagochtend werden we door Eric en Marg opgehaald om ons naar Dusseldorf te brengen voor onze vlucht met Lufthansa naar New York. Bij de incheckbalie was het erg druk en we hadden helaas geen tijd meer om met onze chauffeurs nog een kop koffie te drinken. We chechten in en waren al blij dat we onze reistassen kwijt waren. Na wat rondgelopen gingen we door de securitycheck. Ons vliegtuig vertrok mooi op tijd. Tijdens de vlucht een paar leuke films bekeken, het eten was eigenlijk erg lekker en we kwamen uiteindelijk bijna een halfuur eerder dan het schema. Dat viel dus erg mee en onze bagage was deze keer allemaal aanwezig. We namen de express bus naar Grand Central NY en daar aangekomen liepen we het laatse stuk te voet naar ons hotel. Heerlijke route via 5th avenue en Top of the Rock. Superdruk overal...Toen we de spullen hadden gedropt bij Radio City Apartments liepen we de stad in via NBC studios, Radio City, Fith Av richting de Apple Store. Gelijk een shopping spree: een nieuwe Ipod (nadat de vorige de wasmichine niet had overleefd) en 2 armbanden die je activiteit bijhouden. We liepen daarna nog een stukje Central Park en daarna richting Braodway en times Square en uiteindelijk was het tijd voor diner. Bij het Hardrock Cafe was het zo druk, dat we op pad gingen naar BB King's. Het eten was goed maar de vermoeidheid trad in en we verlieten het pand net op het moment dat de band bijna wilde beginnen. Terug op onze kamer ging al snel het licht uit.