Op weg naar Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eric Lommen - WaarBenJij.nu Op weg naar Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eric Lommen - WaarBenJij.nu

Op weg naar Schiphol

Door: Lilian & Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

28 Juli 2017 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag 28 juli 2017 Op weg naar Schiphol

Vandaag de laatste werkdag voor onze vakantie en zoals ieder jaar kan de dagplanning in de prullenbak en alle haastklussen afwerken. Dit lukt net op tijd en om drie uur opruimen en op naar de bouwvakborrel. Na twee Radlers en een bordje barbecuevlees is het om 5 uur tijd om naar huis te gaan, een taxi te regelen en op naar het station. Met de trein zouden we in 1 keer naar Schiphol kunnen, maar in Utrecht werd de trein gesplitst en moesten we naar de voorste wagons verkassen. Uiteindelijk kwamen we in het Citizen M aan in Schiphol. Na onze bagage gedropt te hebben op onze kamer was het na een rondje Schiphol tijd voor de "gratis" consumptie te nuttigen, een heerlijke cocktail. Na ook van een tweede heerlijk te hebben genoten, was het tijd om naar onze kamer te gaan. Op bed nog met moeite " The Great Wall" uitgekeken en toen vielen de oogjes echt dicht.